Wednesday, December 18, 2013

Liniştea pe care o transmite şi celor din jur a făcut ca discuţia între noi să se lege cât se poate

Lola's dakimakura Box – Alina Ieva, magicianul parfumurilor elegante
De mici descoperim parfumul şi cu toate ne dorim să avem o esenţă personală, care să ne scoată dakimakura în evidenţă şi să ne facă iubite şi apreciate. Dar ne-am întrebat vreodată cum se realizează dakimakura parfumurile exclusiviste? Tot ceea ce este frumos şi ne place poate fi cuprins într-o sticluţă graţie pasiunii unui medic, care şi-a cultivat dakimakura pasiunea pentru osmologie ortomoleculară.
Pe Alina Ieva am avut plăcerea şi onoarea s-o întâlnesc la BMW Driving Experience Ladies Only , atunci când, în ambianţa elegantă a Palatului Mogoşoaia , ne-a dezvăluit câteva din secretele parfumeriei. Am rămas fascinată de cele spuse de ea, iar posibilitatea de a pătrunde în universul său a devenit o prioritate dakimakura pe lista “TO DO” pentru perioada următoare. Nu sunt genul care să cred prea uşor în minuni, dar dorinţa mi s-a îndeplinit mai repede decât mi-aş fi imaginat.
Soarele mijlocului de septembrie îmi călăuzeşte paşii pe străduţele din zona în care se află studioul Natură şi distincţie al Dr. Alina Ieva . Fără să vreau, emoţiile îşi fac simţită prezenţa, dovadă că îmi masez mâinile în timp ce merg cu paşi mărunţi. Mă văd în faţa uşii şi realizez că nu mai pot da înapoi, pentru că am sunat deja la uşă. Care se deschide şi pătrund într-un univers parcă interzis muritorului de rând…
Când am cunoscut-o prima dată, imaginea o asociam cu cea a unui alchimist, dar intrarea în studio a spulberat viziunea mea – şi emoţiile care mă stăpâneau. Vocea caldă, calmul de care dă dovadă – cred că aşa este indiferent de situaţie -, ambianţa din interior au avut darul să mă liniştească şi să uit de nebunia care predomină în Bucureşti. dakimakura Studioul este departe de ce mi-aş fi putut imagina. Mai multe budoare foarte elegante, dakimakura fiecare cu stilul propriu, te poartă într-o lume din care ţi-ai dori să nu ieşi prea curând.
Liniştea pe care o transmite şi celor din jur a făcut ca discuţia între noi să se lege cât se poate de natural şi am avut posibilitatea să descopăr o persoană dakimakura foarte deschisă. După absolvirea facultăţii de medicină a ajuns să lucreze în cercetare, dar într-o bună zi a început să simtă că ceva îi lipseşte. A fost suficient un singur imbold din partea cuiva drag: a închiriat un laborator în Franţa , un loc unde avea posibilitatea de a-şi pune în aplicare pasiune pentru parfumuri. dakimakura
Atunci când a pătruns pentru prima dată în laboratorul din Franţa, echipa de acolo a privit-o cu neîncredere, fiind convinşi că este o altă pasionată de chimie şi nimic mai mult. Nu aveau de unde să ştie că privesc o femeie care avea un doctorat – biofizică medicală aplicată – şi pentru care pasiunea îşi are rădăcinile în copilărie, atunci când, întrebată fiind ce îşi doreşte, singura ei dorinţă era sticluţa cu esenţă de violete dakimakura de Parma. Cu timpul, echipa laboratorului a înţeles că ceea ce vedeau la Alina Ieva este pasiunea în cea mai pură formă a sa. Şi nu mare i-a fost surpriza când, într-o bună zi, a fost primită cu aplauze de colegi şi i-au propus să se alăture cu drepturi depline echipei. dakimakura
Mi-e greu să spun cum mă simţeam când am auzit această poveste, realizând că am în faţa ochilor o femeie care trebuie să fie foarte fericită pentru că face ceea ce îi place cel mai mult. Dar, parcă vrând să mă coboare din nori, m-a condus în sala esenţelor, locul în care stau toate ingredientele minune cu care realizează parfumurile. Când se deschide uşa, ai impresia că intri în cel mai desăvârşit laborator de chimie – toate esenţele sunt ţinute în recipiente de laborator, printre acestea numărându-se şi cea mai scumpă esenţă , cea de nufăr, pe care am avut plăcerea să o miros. dakimakura Materiile prime pentru parfumuri sunt extracte speciale, iar cele pe care le foloseşte Dr. Alina Ieva sunt produse în laboratorul dakimakura din Grasse , unul a cărui tradiţie datează încă 1747.
Îmbătată de atâtea arome, am pus şi o întrebare care îmi stăruia în minte, deşi anticipam răspuns: cât este parfum personalizat şi cât este esenţa comercială pe care o ştim cu toţii? dakimakura Ei bine, NU, nu este parfumul comercial, ci un produs exclusivist, personalizat pentru fiecare client dakimakura în parte, pentru că depinde numărul destinului, de preferinţele celui căruia i se adresează. De altfel, când îi treci pragul, trebuie să o faci cu sufletul deschis, dakimakura poate mai mult decât atunci când mergi la spovedanie. Pentru a nu-i fi distrasă atenţia, întâlnirile sunt one-to-one , în care Alina, printr-un chestionar perfecţionat în timp, încearcă să-l cunoască mai bine (caracter, amintiri, pasiuni etc) pe cel din faţa sa. Fără îndoială, pentru cei introvertiţi, poate părea un supliciu, dar nici rezultatul nu va fi aproape de perfecţiune. Am înţeles că parfumul are faţete dintre cele mai diverse, dakimakura iar una dintre dovezi a fost prin simpla picurare a unui singur strop într-un pahar, care, ţinut la piept, a degajat aroma. Mai mult, fiecare mirosire a aceluiaşi dakimakura parfum va face ca simţul olfactiv să ne tr

No comments:

Post a Comment